2012. február 16., csütörtök

Telefonok régen és most.

Tegnap még jött egy adag hó, reménykedve mentem ki a kertbe, hogy nah majd most, hogy kb. +1-2 fok van biztos tudok majd hóembert készíteni. Az eredmény?! NEGATÍV :( A hó továbbra is alkalmatlan hóember gyúráshoz. Kb 10 perc alatt sikerült egy 20cm átmérőjű gombócot összehozni, úgyhogy inkább feladtam a küzdelmet. :(


Amira nagyon szereti a ropit.
Én egyébként ezt egy egész jó nasinak tartom, mert sztem egyáltalán nem egészségtelen, így nyugodt szívvel adom Amirának!


Ez pedig az én kedvem (nah jó az egyik kedvencem)
Az óriás tábla egész mogyorós milka. ISTENI FINOM!
Ezt kaptam Anyukámtól Valentin napra. Mivel a mai értelmezés szerint  a Valentin nap nem csak a szerelemről , hanem a szeretetről is szól. :)


Szülinapomra ezzel a csokorral lepett meg az én férjecském!


Amira először megsimogatta :)

Majd megszimatolta :)

Kaptam már ajándékot is méghozzá Gábortól és Mónitől, azért is kaptam meg előre, mert időponthoz volt kötve:


Hát igen, mondhatnám azt is, hogy akkor látsz jól ha nem látod jól! :O 
Nem pont olyan mint a reklámokban igaz? (jó persze a kép minősége is közrejátszik ebben :))
Fogfehérítésen voltam. 
Bár nem vártam, hogy vakítóan fehér lesz a fogam, mivel sosem volt az, de az ember mindig a legjobban reméli. 
És hát nem kaptam a várva várt eredményt, de azért természetesen van különbség, csak nem olyan látványos. Úgyhogy mint szülinapi ajándék nagyon örülök neki, mindenképpen megcsináltattam volna! :)
Ezúton is köszönöm szépen mindkét ajándékozónak! :)

Visszatérve Amirára :)
... a szokásos elmaradhatatlan alvópóz (kiterülve) ;)


és a többi spontán fotó: 



Ma mutatták a tv-ben, miket tudnak a mai okos telefonok, erről jutott eszembe, hogy összegyűjtöm időrendi sorrendben milyen telefonjaim voltak, dátumot már nem tudnék hozzájuk kapcsolni, de azért így is jópofa sztem:

Első telefonom, amit én csak voki-tokinak hívok, az akkori budmil hátizsákom külső zsebében fért el  :D

:) ez az egy amiben nem vagyok biztos, hogy volt vagy nem, vagy csak átmenetileg :O

 





És a jelenlegi kedvenckém :) 

Nincsenek megjegyzések: