2011. december 24., szombat

Wood Green - London

Sikeresen megérkeztünk röpke másfél óra késéssel, Amira a leszállást nagyon rosszul viselte, már unta az ücsörgést is ,meg fájlalta a fülét is. Próbáltam erőltetni, hogy igyon, de nem nagyon hagyta magát! :( Szóval nem volt egyszerű. Összebarátkoztunk még a reptéren egy 11 hónapos kislánnyal (Dorka) és az anyukájával, ők is jöttek ki apukához aki kint dolgozik.


Amirácskának nagyon tetszett az új kis ágyikója, bár egyelőre számunkra jelent problémát, hogy nehezebben alszik el benne, mert mászkál ha kell hanem...
ez lenne a száp Dóra ágyikó Minnie egeres takaróval és Peppea Pig-es párnácskával. :) Naggggyon szép!
Szinte úgy ébredt ahogy elaludt, sztem nem is forgolódott az éjjel, mert a takaró sem mozdult :D Nagyon fáradt volt már mert d.u. nem aludt egy percet sem, és későn is aludt el!

Robinak dolgoznia kellett 23-án elvileg úgy volt, hogy fél 3-tól zárásig, majd ez módosult 11-től zárásig, végül pedig 3-kor végezhetett, ennek nagyon-nagyon örültünk, szedtük a sátorfánkat rohantuk be hozzá a melóba:

Csakhogy már induláskor is csöpögött az eső, mire odaértünk már szakadt, így a várva várt programunk el is maradt :( Szerettünk volna elmenni a Winter Wonderland-be, de ami késik nem múlik, 26-án ha minden jól alakul akkor bepótoljuk.
Azért egy 5 perces sétát megejtettem az Oxford Street-en :)





Útközben még találkoztunk egy kutyával is :)

 Ez pedig már a hazafelé úton készült a buszról:





 Metrónál:

 És a ház ahol lakunk. A világtós ablak a miénk. Én díszítettem :)

Ma délelőtt még rohangáltam szaloncukor akasztóért, meg a holnapi húsleveshez valókért. Szaloncukrot a magyar boltba vett Robi.:



Látványosság :)





És egy-egy kép a Londoni házsorokról:






Ma d.u. Robika sikeresen elaltatta Amirát a karjaiban úgyhogy volt időnk feldíszíteni a fácskát. Sztem nagyon szép lett ,aranyszínűre csináltuk. Bár a képek nem tükrözi a valóságot, de azért íme egy kis ízelítő:




Pityukáéknál megjött a Jézuska:



És még egy-két pillanatkép:











Holnap, azaz 25.-e az Angliában azt jelenti, hogy semmilyen közlekedés nincs, azaz se busz se metro, (így nem nehéz összeboronálni a családokat :P).
Úgyhogy vagy otthon pihen az ember vagy sétál egyet a kis családjával :) 
Vagyis ez csak azokra vonatkozik akiknek nincs kocsija :)

Puszipá 

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Pepa Pigg a legnagyobb arc:) emellett ebben az ágyban én sem mozdultam volna:D

TE csak ne sétálgassál az Oxfordon, mert az naggggyon gizda:D:D
Ma pedig szépen pihenjetek otthon, vagy sétálgassál a családoddal:) Remélem ma nem fog esni az eső.

puszi
Anita

T@Z írta...

Édesek vagytok, sok boldogságot!

TAZ