2012. január 11., szerda

műtét!? :O :( :)

Nos, szóval ma 11-re mentem Allergológiára és röntgenre. Ennek eredményeképpen született az a döntés, hogy január végén, vagy február legelején meg kell műteni. Mégpedig azért mert azon felül, hogy van ez a bizonyos orrkagyló nagyobbodásom, a jobb orrüregben az orrsövény hátsó része is kiáll ami nagy részben gátolja a szabad  levegőzést.




A műtét altatásban fog történni. 


Holnap d.e. Amirával megyünk a Gyáli sztk-ba, és egyeztetünk a fül-orr- gégész szakorvosnővel, aki ma ott volt a Dél-pesti kórházban is. A röntgen eredményét már meg se kellett várnom, holnap azzal együtt fog várni és átbeszéljük a dolgokat!


Hogy félek-e? Nem, nem félek, mert hogy kb 8. éve volt már orrsövény műtétem. Bár akkor érzéstelenítéssel csinálták, de ez sok mindenen nem változtat! Egy igazán negatív élményem volt mégpedig az akkori beavatkozást követő tampon eltávolítás, ez kb olyan mintha az 5 cm-es orrlyukamból egy 1 méteres gézcsíkot húztak volna ki...Nem mondanám, hogy fájt, de iszonyatosan kellemetlen, volt. Arra is emlékszem, hogy csorgott a könny a szememből annyira rossz volt. De ha ez a műtét eredményes lesz és tiszták lesznek az orrjárataim akkor ennyi kellemetlenség belefér!


Ha esetleg vkit érdekel , ő lesz az az orvos aki a beavatkozást végzi:
Dr. Pál András

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Kedves Zsu!
Ma találtam egy furcsa kis kinövést(?) a jobb orrnyílásomtól kb/max 1 cm-re (ezáltal is bukkantam a blogodra:). Mikor megpiszkáltam nem éreztem különösebben semmit, viszont rögtön kipróbáltam külön-külön orrlyukon hogyan tudok levegőt venni.Mondanom se kell, hogy a jobbhoz képest a bal üregen kb 2x olyan mély levegőt tudtam venni. Igen tudom, hogy te nem vagy szakorvos, de mielőtt elmegyek ezzel dokihoz szeretném tudni, hogy neked is ilyet kellett-e eltávolítani műtéttel?Őszintén, most picit ráparáztam..
Egyébként eddig észre sem vettem, hogy az egyik orr üregemmel nagyobb levegőt tudok venni. Előre is köszönöm a segítséged.
Üdv, Vivien (19)