2012. augusztus 23., csütörtök

Események szépen sorban :)




Ezt a képet Robi telefonjáról szereztem ez még Bath városában készült.

Az olimpia kezdetén már terjedt az információ, hogy a várakozásokkal ellentétben nagyon kihalt a város, üresek az utak, ezért útra keltünk, hogy kicsit körülnézzük a belvárosban.


 Az első önálló 'A'mira betű!


Az első séta a látogatóba érkező Margómamáékkal.


Hyde park (szokásos városlátogató körút egyik állomásán)
A hatalmas fa belülnézetből.


A hatalmas fa kivülnézetből.



Diadalív alatt anya és fiai.


Ritka pillanatok egyike, hogy én is a fotóra kerültem :)


Palace


Még egy én :)


egy a sok közül.


Szépségem hosszú percekig gyönyörködik a hattyúkban és a kacsákban.
Én meg benne :)


A nagy BEN.


Az olimpia küklopsza.


Gyöngyszemem.


Ha ciki, ha nem, ennek nem tudom a nevét és bár kb 2 perc kutatás lenne a neten, hogy rátaláljak, most mégis csak így név nélkül hagynám.


Újra a pancsolónál jártunk. (Tower Bridge)


Lábnyom ellenőrzés


Mivel törölköző nem volt nálunk, de a babám fázott ,ezért rátekertem a kardigánomat, ami szinte úgy állt rajta, mint egy kis koktél ruha, nagyon édes volt.


De az is lehet, hogy egy stylist veszett el bennem


Azon gondolkodám...


Hmmm....


Szép álmokat!


És az első saját készítésű fasirtom, és még isteni finom is lett, SZTEM, Robi este fogja megkostolni, meló után.


2-3 napja felújítják a járdát előttünk.
Ma a kis furgonon, voltak biciklik meg ez a járgány, amit mi annyira kinéztünk magunknak, hogy a munkás ember felajánlott Amirának, mi meg szó nélkül el is fogadtuk, így most van egy futóbringánk egy pótkerekes bringánk és ez az elektromos "kis" autónk. A bringák kerekét kell felfújni vagy cserélni, az autóba elvileg aksi kell. meg egy villanyszerelő, de az van a házban :) 
Mivel az átadás idején egy pasi sem volt a házban ezért 5en csajok álltunk neki a ház elejéből a ház hátsó felébe azaz a kertbe juttatni az autót. 2 helyen nem sikerült, lásd képek: 



A 3. megoldás sikeresnek bizonyult, így minden a helyén maradt és az autó is a kertbe került. :)


Robi sikeresen átkerült a távoli Sutton-ból Covent Garden-be. Most itt jól is érzi magát, állandó felszolgáló, 35 perc az út. 
Ha nekem is beáll az állandóság a munkámba és látni fogjuk, hogy tudjuk beosztani az időnket és a pénzünket, akkor majd elkezdhetünk neki műszaki jellegű melót nézni. Addigra Amira is ovis lesz, ha tényleg minden jól megy. :)

Megvettük Amirának és Robinak a repülőjegyet októberre, nekem még nem :(, mert nem tudjuk, hogy fogok tudni elszabadulni melóból, ha kezdek, akkor még rákérdezek, megoldható e, hogy pár napra menjek, de nem mertem előre megvenni a jegyet. Ha más nem akkor is 2 napra hazamegyek, ott kell lennem a születésnapján!




1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hálló Zsu,

Az a Westminster Apátság:)
A kisautó meg fantasztikusan "betömtétek" a lakásba :D:D

Ani