2012. augusztus 29., szerda

Fázom

Ma olyan hideg volt, van, hogy kabátban voltam vásárolni és még be is fűtöttem. :S

A napokban már főztel életem első fasirtját, aztán főztem életem első túrógombócát illetve ma Anival közösen rizsfelfújtat főztünk, sütöttünk. Mindháromra azt kell mondjam, hogy nagyon finom lett :) 


A fasirtról is van kép, de azt most lusta vagyok a telefonomról áttölteni, bocsika :)

Holnap délután 3-tól 8-ig BÉBISZITTER leszek :) 
Egyik magyar klubos család kisfiára Olivérre fogok figyázni. 
Amirával együtt megyek, mert Robi melózik.

Amiráról általánosságban azt kell tudni, hogy Dóra a felfedező fun lett, úgyhogy, ha nem nézi, akkor meséli a történeteket, a dinóról a krokodilokról, Swiper a rókáról és a térképről.
Ezen kívül most a 101 kiskutyát kérte már egymás után többször is.
Kisvakond és Tom és Jerry csak néha van terítéken.

Úton van az utolsó hátsó fogacska is.

Az első 4 éjszakánk balesetmentes volt, úgyhogy azt gondolom, jó döntés volt a pelenka letétele.
Amúgy napközben még többnyire bilizünk, mert van egy nagyon kényelmes "karfás" bilink, fürdés elött közben után wc-zés van. Ügyesen teszi rá magától a szűkítőt, csak fel kell segíteni mert picit még magas neki és ahogy felhúzza magát a szükítőt meg elmozdítja :)

Evéééés. Továbbra sem mondom, hogy zabagép lett a gyerek. Egyik nap szépen eszik, ez sem azt jelenti, hogy tele tömné magát, de mondjuk egy kis tányérnyi levest megeszik, meg mondjuk pár falatot a másodikból, vagy lopkod a miénkből. De aztán van olyan nap is, hogy rendes kaját szinte nem is eszik, csak mondjuk egy kis kenyér magában, vagy csak sajt, vagy csak paprika.
Gyümölcs, zöldség továbbra is megy, szerencsére.
 A húst is megeszegeti, ha mondjuk, gyöngyhagymával és vagy uborkával váltva falatozza. :)

Reggel este 3-3 deci kakaó, tej még mindig cumisüvegből megy, de nem azért mert máshogy nem kéne, csak  mivel ez még így kényelmes, nem éreztem szükségesnek, hogy erőltessem a poharat, elég az napközben.

A fogmosás is megy egyedül, de vagy előtte vagy utána átmosom neki én is, és már egyre ügyesebben ki is köpi a fogkrémet, egyszer egyszer nyeli már csak le :D

Mai megállapítása Amirának:
- Anyaaa, Te nem apa vagy, Te anya vagy! :)




Nincsenek megjegyzések: