2012. augusztus 3., péntek

Interjú 1. és 2.

Most, hogy túlvagyok rajta, azt kell hogy mondjam, nem volt nagy kunszt. 
Viszont mind a két interjú előtt levert a víz, agyon aggódtam magam.
Én otthon is minden egyes interjú előtt (bár nem volt sok) rosszul voltam az idegességtől. 
Pedig ott az anyanyelvemen kellett eladnom magam. Nah de itt....
De végülis túl lehetett élni.
Az első körben csoportos interjú volt, magamról kellett beszélnem a csoport előtt, pl. miért engem válasszanak a céghez, ill. hogy mik a jővőbeli terveim. Ezt mondjuk remegő hangon sikerült is elmesélnem. Mondanom sem kell rajtam kivül mindenkinek angol útlevele volt= mindenki perfekt angol. :O 
ÁÁÁ nem voltam befosva :)
Voltak csoportos feladatok, illetve egyéni játékos feladatok is! Kb. 2 órás program volt.

Mindenesetre pár nappal később kaptam a hívást, hogy sikeresen átmentem az első "vizsgán", úgyhogy várnak a második körre.

Semmivel nem izgultam kevésbé, sőt már egy nappal előtte csak ezen kattogtam. :D 
Először egy csajszi jött értem , bementünk egy kis tárgyalóba, kérdezgetett, szokásosakat. 
Miért szeretnék náluk dolgozni, miért engem válasszanak, milyen tapasztalataim vannak, mi a véleményem a cégről...???
Ezt is vhogy túléltem, majd lepasszolt egy másik csajnak egy másik szobába, kb ugyan ezekkel a kérdésekkel. 
Csak ő vmivel barátságosabb volt. 
Még a végén azt mondta, hogy szerinte nagyon jó az angolom, hát én meg csak sasoltam... 
De mindenképpen jópontnak véltem :P 
2-3 nap múlva fognak visszajelezni az eredményről.  
VÁÁÁÁROM!:)


Nincsenek megjegyzések: