2012. szeptember 11., kedd

3.

Képzeljétek Amira már ismeri az 'A'mira betűt, a 'B'etti betűt és a 'C'ica betűt. Olyan ügyes nagylány.

Újabb érdekeségek Amirától:

-Azt mondtam, hogy ölelj meg! Mindenzt álmából felébredve :)
-Anya, fogd meg a kezemet..., most már mehetünk! (útközben)
-Imádom a meglepetést, alig várom ,hogy lássam a meglepetést!
-Ha az elefánt rálép a lábamra, sírás lesz, és akkor anya megsimogat, és akkor nem fog fájni. :)


A BBQ-t is leteszteltük, isteni finom volt, mindenki csurig tömte magát.
 Szuper ötlet volt beszerezni.


19.-én pedig az első munkanapom lesz! 10:30-ra kell mennem! Ott és akkor talán mostmár tényleg kiderül, mikor, hogy kell melóznom.

Ma már újra volt Templomos magyar találkozó, bár kicsit késve mentünk, mert 10-től van és mire mi kikászálódunk az ágyból....


Útra készen a topánkás leányzó.


Kis Erőmanó


Apától kaptuk CSAK ÚGY!:) Amira választott, így Övé lett a narancsos enyém meg a mély lila. 
Nagyon szépek!


Az egyik magyar pár megkért, hogy vigyázzak a kisfiúkra, Olivérre. 
Amira eleinte kedveskedett vele, puszilgatta, simogatta, ölelgette, de egy idő után besokallt és csak nyüglődött, hisztizett, és féltékenykedett.





Augusztus 31.
AMIRA névnap. 
Kapott egy vizhangos mikrofont, nagyon jópofa. Bár szokásához híven 2 napnál tovább ez sem érdekelte.


Nem tudom mikor lesz használva, de talán ez nem is számít, csak hogy Dórás :)


Apához készültünk...


...és már úton vagyunk hazafele Covent Gardenből.


Az elmúlt héten 2 farmot is meglátogattunk. Nagyjából mindkettő háromnegyed órányira van.















Babámnak télire találtam ezt a bunda bakancsot. Annyira édi volt ,nem hagyhattam ott :D 
Na meg ezt a sapit sem hagyhattam ott ;)


2012.09.09 pedig a 3. házassági évfordulónk, amire pedig ezt a gyönyörű tortát kaptam apácskától! 
Isteni finom volt!



Mivel még a napokban is nagyon jó meleg volt, 27-28 fok biztosan, ezért hagytam is, hogy Amira pancsoljon egy picit, előtte nap meg Apával voltak uszodában, a kettő együtt eredményezett egy kis megfázást. 
De szerencsére nem vészes.
Csak folyik az orra egy picit, úgyhogy most sok teát kap, meg még több gyümölcsöt.








Nincsenek megjegyzések: