2012. szeptember 5., szerda

w/c

Anno említettem, hogy kaptam egy levelet e a Waitrose-tól , hogy gratulálnak, és poziciót ajánlanak számomra, és ezzel kapcsolatosan 02.09.12. én hívnak.
 De a dátum előtt ott volt hogy W/C,e nnek viszont én nem tulajdonítottam jelentőséget, csak furcsálottam, hogy miért épp vasárnap akarnak ezek hívni, mivel aznap már igen erős gyanu fogott el, hogy nem hívtak , csak utána jártam ennek a w/c-nek, és ki is derült ,hogy ezt azt jelenti, hogy a feltüntetett dátumot követően... 
Úgyhogy várom a hívást minden nap!:)

2-3 napja megint jóidő van, ill. ma kicsit szeszélyes, mert az a tipikus tűző napon megsülsz, ha fúj a szél még pulcsiban is hideg van. De jobb mint a borus esős 10 fok, úgyhogy örülünk. 

Ma Robi szabadnapos én elmentem Bettivel Primark-ba, természetesen megint semmi ruhát nem vettem magamnak, de meglepő mondom Amirának meg igen.
Robi meg elment ebéd után Amirával usziba. 
Jaj a KisHercegnőm tuti oda-vissza van a pancsiért. Egyedül azt sajnálom, hogy nem tudok Róluk képeket csinálni!.

Ma megrendeltünk Bettivel közösen egy BBQ sütőt. 
Már régóta készülünk sütögetni, mostmár csak pár nap választ el minket tőle!:)



Elkezedtem írogatni Amira általam leginkább kedvelt beszólásait. 
Néha csak lesünk Robival miket mond. :)))
Van, hogy 5 percig nevetünk rajta annyira vicces, van, hogy könnybe lábad a szemem annyira megható...

-Nekem MUSZÁJ átmennem! (egyik ágyról a másikra. persze végülis egy 3 évesnek MUSZÁJ ilyen lépéseket megtenni :)))
-Anya, Te nem Apa vagy ,te Anya vagy! (köszönöm Drágám, a felvilágosítást :)))))
-Úgy imádom a kutyuskámat! (közben ölelgeti puszilgatja, és az a hangsúly hozzá...)
- Ne nézzed az anyámat fiú! (buszon mellettem ülő kisfiúnak)
-Nézd anya farka van a lovacskának! (nem, nem a nemiszervére gondolt :)





Nincsenek megjegyzések: