2012. szeptember 20., csütörtök

Kezdetek...

-Megvolt az elso munkanapom
-Ujra van konyvtari mondokazo
-Ujra van templomos magyar talalkozo
-Itt van az osz, itt van ujra...

Mivel mindenki a meloval kapcsolatban erdeklodik ezert ezzel kezdem Igazabol ez az elso napom, nem az elso munkanapom volt ,ez csak egy elmeleti "oktatas", felvilagositas a cegrol. 
Ki kicsoda, milyen pozicioban, hol dolgozik. milyen teruletek vannak cegen belul, azaz szekciok. 
Egy nagyon szimpatikus csajszi volt velunk (4en voltunk ujak). Korbevezetett minket az epuleten. 
Megmutatta a veszkijaratokat, irodakat, az uzletet. Majd egy kb 15 perces online tuzvedelmi tesztet kellett vegigcsinalnunk onalloan. 
Az angollal eloszor kb. itt volt gondom, volt eg kerdes 3 valaszzal amit ha fejrealltam volna se ertettem volna, azota se tudom, de mivel mind a 2 rossz valaszt kilottem, igy 3x-ra tulleptem rajta. :O 
A lenyeg a lenyeg, hogy most penztarban leszek. Hetfon 10-17/ig Szombaton 16-22.15/ig, es van a pentek ami nekem nem jo, mert Robi nem tudja kikerni off-ra (szabadnapra), ezert varom meg a visszajelzest, hogy akkor torlik azt a napot , vagy esetleg kapok masikat. 
Kesobbiekben lehet plusz napokat orakat kerni, kapni, masik poziciora treninget (oktatast) kerni. 
Alkalmazottkent 15% kedvezmennyel vasarolhatok a boltban. 
Hurra , igy mar csak par fonttal dragabb egy egy alaptermek mint amennyiert en veszem a tesco-ban vagy sainsbury-ben .:)
Kapunk egyenruhat. 
Semmi extra amugy, nadrag vagy szoknya ( nah kitalaljatok en melyiket valasztotttam?) egy csikos ing  es egy koteny. 
Mar meg is rendeltek, jovoheten fogjuk megkapni, elvileg.
Mivel eddig nem hivtak a pentekkel kapcsolatban , nemsokara rajtam a sor hogy felhivjam oket!Remek!

Jah es a szabi oktoberre?! 
Kerdeztem, ill. mondam a manager csajszinak, hogy hat "kaptam" jegyet ajiba (persze nem ez az igazsag) es hat amikor kitoltottuk az elso jelentkezesi lapot akkor azt irtam nincs lefoglalt utazasom, de mivel sokaig nem tudtuk hogy felvesznek e, ezert kaptam es hat akkor most igy vegulis azt szeretnem kerdezni, hogy akkor ugye elmehetek/e? 
Erre o azt mondta, hogy persze nem lesz ezzel semmi gond, de majd szoljak akkor az en szekcios csoport fonokomnek. 
De mivel meg vele nem beszeltem nem merem lefoglalni a jegyet. 
Az viszont mar most biztos, hogz ha aznap tudok is menni mint a csaladkam, ugyan azzal a geppel biztos, hogy nem, mert azt megneztem es tobb mint a duplajat kene fizetnem a jegyekert. Majd ha biztosra tudom ,hogy mehetek, megnezem, hogy lenne a legjobb.

Voltunk megint templomban,bar a tarsasaggal talalkoztunk a sszunet alatt is , a parkban. 
De Amira ott csak elvonult homokozni, egyedul. Itt sem a gyerekkel jatszik, de legalabb van sok jatek amikkel szeret jatszani. 
Csak hat mivel 10kor kezdodik, mi meg nagyon sokszor 9 utan tapaszkounk ki az agybol (nem , nem alszunk addig ,csak hevereszunk , meset nezunk.)  
Mire osszeszedjuk magunkat, mire elkeszulunk mar fel 11. Szoval most kedden sem jutottunk el a templomba.
Mostanaban amugy 8 korul szokott kelni Amira, viszont nagyon keson alszik el :(

Ma viszont voltunk konyvtarban.
 Ez szuper idoben van 11.15. 
Pont nekunk talaltak ki. :)
Olyan buszken enekelgetett, mert mostmar 5-6 angol mondokat is tud enekelni.

-twinkle, twinkle
-inchi vinchi spider
- 5 little monkey jumping on the bed
-wheels on the bus
-ring-o-rng a roses
-if you happy and you know it
...

Kepekkel meg visszaterek!




1 megjegyzés:

Anita írta...

Szerintem te a szoknyás munkaruhás verziót választottad, az tuti :D:D:D