2011. november 9., szerda

Első bejegyzés :)




Amira jelenlegi kedvenc meséje !
Bár nem az egyetlen, merthogy Dóra, a felfedező továbbra is nagy kedvenc illetve még a Kisvakond. :)


Nah, de nem is emiatt kezdtem bele újra (igen újra, mivel már egyszer belekezdtem a dologba, csak épp egy bejegyzés után be is fejeztem, nah de majd most... ) a blog írásba. Sokkal inkább azért mert 5 hét múlva, azaz pontosan 34 nap múlva, még pontosabban December 13.-án repülünk Londonba, Apához.
Amira egyre többször emlegeti Apát, azt szokta mondani: Apa elme bápu (Apa elment repülővel)
:)

Még összepakolni nem kezdtem el, elég korai lenne, nah meg azért a bőröndöket kerülgetni sem lenne egyszerű 5 hétig. Viszont a selejtezéssel jól haladok átválogattam a ruháinkat, félretettem azokat amiket még itthon se nagyon hordunk, így legalább már abból nem kell majd válogatni mi kerüljön a bőröndbe.
Átnéztem Amira játékait is, azt viszont nem lesz egyszerű kitalálni mi legyen az a pár darab játék amit vihetünk magunkkal, mivel nincs kedvenc játéka... :(

November 16.-án végre eljutunk az allergia vizsgálatra, merthogy hónapok óta nem tudok tejet adni Amirának (érdekes mert kb. másfél éves koráig nem volt vele gondunk), eddig akárhányszor próbálkoztunk mindig kiütéses lett a bőre, kíváncsi vagyok mit mond majd rá a doki.


És hogy ne csak a gyerekről legyen szó, merthogy ez nem csak Amira blogja :D és mivel nem mindenki tudja ezért dicsekszem egy kicsit :)
Drága Férjecskémtől megkaptam az áhított telefonkámat, de mondhatnám úgy is hogy a titkárnőmet :D
Egy gyönyörűséges fehér Iphone 4 "személyében". Íme egy általa készült őszi kép. ;)




Továbbá nemsokára új képekkel bővül a repertoár, immáron ÚJ Picasa webalbum címen:


Illetve régi képek továbbra is megtekinthetőek:


Szép estét mindenkinek! :)



Nincsenek megjegyzések: