2011. november 20., vasárnap

van csizmánk :)

Reggel végülis fél 10 körül mentünk le Ágihoz, és indultunk el Gyálra. Adrival egyből ki is mentünk a piacra, csizma vásárlás céljából. Sikerrel is jártunk. Megemlíteném, hogy 4db csizmát tudtunk venni 8500ft-ért, csak úgy példaképpen egy kínai boltban kapható csizma árát említeném, átlag 5000-6000ft/db. Úgyhogy azt gondolom, ez nem volt rossz befektetés, már csak azért is ,mert minőségi különbség nincs, ugyan ezeket a fazonokat lehet kapni a kínaiaknál is. ;)

Amira ma d.u. nem aludt, pedig álmos volt ,mert ásítozott is, de ma ilyenje volt, előfordul. 
Viszont kicsit megfázhatott, mert taknyosodik, holnap egész nap mézes teát fog kapni, ma már porszívóztam is egyszer az orrát, mondanom sem kell, nem viselte túl jól ,egyrészt már nagyon rég csináltam neki (szerencsére) másrészt nem túl barátságos ez az orrszívó porszívó megoldás, viszont annál praktikusabb. Lefekvés előtt még becsepegtettem az orrába, remélem azért jól fog aludni!

Azt tudom, hogy említettem Amira új kedvenc kis meséjét ,de mutattam is?!:O 
Nah mind1, akit esetleg érdekel :


Az élet apró örömei, ma Gina megírta a 'hivatalos' Twister party meghívót, már most várom :)


Vasárnap esti programként megnézem a VV (való világ) kiszavazását) :))))

Good Night!

Nincsenek megjegyzések: