2011. november 21., hétfő

hideg :S

Így aludt tegnap este az én Angyalkám!♥♥♥
Viszont éjjel 4-kor sírva ébredt, úgyhogy magam mellé fektettem és úgy aludtunk reggelig, kb 8-kor keltünk.
Nem tudom, hogy esetleg a foga nyomja és amiatt, vagy csak a korából adódóan,de elég változékony a hangulata, van hogy ok nélkül kezd el sírni és hisztizni aztán mintha mi se történt volna mosolyogva játszik tovább... Nem egyszerű!




Amíg Amira játszott fent a szobában addig kiporszívóztam az emeletet.
Majd a tegnap megmaradt sült csirkecombokhoz főztem egy jó kis zöldbabfőzeléket, igazán finom lett :D
Ma nem mentünk sétálni, sőt még a kertbe se mentünk ki, mert iszonyat hideg volt, másrészt még mindig picit taknyos Amira és nem akartam rontani a helyzeten, viszont ügyesen megivott egy liter mézes teát, nem egyszerre :P de napközben el is fogyott, még holnap is azt kapja, biztos ami biztos!
Aztán Papát elvittük fodrászhoz, és amíg készült Papa haja, mi elugrottunk postára.
És már szinte vége is lett a napnak, vacsi ,fürdés, alvás...


És egy cuki videó (nem új, de nem mindenki látta még) Remélem felismeritek a mondókát :)


Nincsenek megjegyzések: