2011. november 11., péntek

Szájsebészet kipipálva....

Megjártam a Mária utca szájsebészetet, és bár nem az lett a végeredmény amire számítottam, de elégedett vagyok a kapott információkkal, amik a következőek voltak:
Egy külföldi fogorvos fogadott, kissé törte a magyart, de azért értettem a mondandóját :) Először is felküldött röntgenre és azzal mehettem is vissza hozzá (hangsúlyozom mindezt 10 perc!!!! alatt lerendeztem) gyors elemzést követően odahívott és felvázolta a helyzetet, A bölcsesség fogam a lehető legrosszabb helyen van, azaz a gyökere egészen az idegeknél van. Ez azért baj, mert a röntgen alapján nem látni, hogy hol találkozik a foggyökér az ideggel ezért a műtét csak egy CT-vel igazolva végezhető el. Azonban a CT a TB által nem finanszírozott, így tehát annak költsége az én pénztárcámat terheli, pontosan 20.000 Ft. Szerintem az arcomra volt írva, hogy nem igazán szeretnék most 20.000 Ft-ért CT-t kérni, már csak azért sem, mert igazából panaszmentes vagyok, éppen ezért magától javasolta, hogy érdemes lenne, akkor visszatérni erre a procedúrára, ha bármilyen panasz felmerül. Szóval mos tmár tudom mi vár majd rám, ha majd egyszer valamikor (remélem sosem :) ) erre kerül sor.
Csak egy kép arról, hogy néz ki az én bölcsességfogam (ez nem az enyém)


Amirácska ma egész d.u.-ig Nagypapival volt itthon, nagyon ügyesen eljátszogattak, kint voltak a kertben sokat, ennek Néró is nagyon örült (gondolom :) ). Jaaaah halkan jegyzem meg, a többször is pelenkát cserélt Papa :D igen ez nagyon nagy szó. Bár eddig is azt mondta bármikor megcsinálja, de csak ha muszáj, azaz nincs itt más aki megcsinálná. Ennek most jött el az ideje :) 
Gondoltam megemlítem eme fontos eseményt :)
2011.11.11 Papa először cserélt pelenkát Amirán :))))))))

Öröm bodottá:


Holnap segítek Drága Édes-anyukámnak főzöcskézni, Gulyásleves és rizsfelfújt lesz vanília öntettel. Nyammmiiii, majd teszek fel képet :)

JÓÉJSZAKÁT!


Nincsenek megjegyzések: