2011. november 25., péntek

egyveleg

Ma elkezdtem összegyűjteni -legalábbis gondolati szinten- mi az amit, ha elölről lehetne kezdeni mindenképpen bepótolnék terhességem és Amira születését követően. De igazából két dolog jutott eszembe, ami valójában egy dolog két témában :D Azaz egy-egy profi fotósorozat, elsőként terhesen nagy pocakkal, a másik meg Amirácskáról icurka-picurka korából.
Sztem nagyon szépek tudnak lenni ezek a képek. Ilyenekre gondolok:







Nah majd legközelebb... :P

Ma hívott a Drága Inárcsi barátunk, én csak úgy hívom Kicsi, (náluk voltunk azon a bizonyos eltűnős napon), hogy jövőhét szerdán menjünk Timivel (asszonykája) és Danikával együtt Halász Judit "koncertre". Szuper kis program lesz, nagyon örültem-örülök az ötletnek, lehetőségnek. Egész biztos, hogy Amira is nagyon jól fogja érezni magát, majd táncikál, tapsizik, énekelget...
Természetesen majd fotózok, videózok. :)


A hétvége sztem most utoljára nyugis lesz, anyuval holnap kinézünk a Gyáli ruhabörzésre, hátha vmi szuper ruhadarabbal összefutunk Amira számára :) Utána elmegyünk a Vecsés Center-be, Tescozni meg Müller-be Amirának tejitalért!

Jövőhéten Szombaton Szolnokra és Kőröstetétlenre megyünk Anyuval és Amirával, vasárnap TWISTER party, utána hétvégén meg jönnek ki Gáborék és Ági, és szerdán meg már repülünk...




Nincsenek megjegyzések: