2011. november 13., vasárnap

...és vége a hétnek!

Szombaton végül Ginával kettesben mentünk el moziba, Lopott idő című filmet néztük meg:


Csak ajánlani tudom mindenkinek! :)

Mozi után elsétáltunk az Oktogonra ott találkoztuk Móniékkal, mentünk a VIAN szülinapi "buliba'. Ettünk ittunk :), füstöt szívtunk :S Képet majd utólag teszek fel, ha beszereztem Mónitól!
Én kissé felhúztam magam az este, ugyanis az én hiper-szuper telefonom feladta a szolgálatot, de ami érdekes ,hogy csak a VIAN területén, ez részben azért jó, hogy csak átmenetileg zakkant meg, de nem örülök, hogy egyáltalán miért csinál ilyet?!
VIAN után Móninál (magamnál) aludtam. Reggel 10-kor már mentünk Gináért, együtt mentünk tovább az Ázsia Centerbe, hogy nekem vegyünk sálat meg ami a legfontosabb megtaláljuk azt ami a múlkor nem sikerült , 4 kerekű, de nem kemény fedeles bőröndöt. Ez a legeslegutolsó pillanatban az én legnagyobb örömömre sikerült is. Bár a színe (fekete) nem a kedvencem, de mivel a másik kettő (barna, skék) még szörnyűbb volt ezért emellett döntöttem. Ime:


Szerettem volna bokacsizmát is venni ,de nem találtam olyat ami jó lett volna kinézetre is meg méretben is.
Múltkoriban vettem egy gyrosos-baklavas kupont, úgy terveztük az lesz ma az ebédünk Mónival, de pechünkre csak és kizárólag ma műszaki okok miatt zárva tartott, úgyhogy ha minden jól megy jövőheti korizás után bepótoljuk. Ezek után bementünk az Árkád-ba, ettünk egyet, körülnéztünk, de már csak vonszoltuk magunkat, úgyhogy egy két bolt után el is indultunk haza.

Így a nap végére Móninak küldöm a következőt:
...fáradtnak tűnsz, mintha nem a régi volnál...


Ezt pedig Ginámnak! :)

Nincsenek megjegyzések: