2011. november 10., csütörtök

Többet kéne aludni ;)


Az éjszakánk jobb volt mint tegnap, de most is 2x felébredt Amira és már 7.18-kor fel is kelt, tudom ezt sokan megirigyelnék, de ha egyszer hozzászoktat a gyerek hogy fél 9-ig is tudunk aludni akkor már kellemetlenebb korán kelni :P
Nah mindegy is, talán majd ma este,éjjel még jobb lesz.
Szerintem egyébként jön a 17. fogacskája és amiatt kínlódik szegénykém, amúgy szerencsére nagyon jó alvó.


Nah jó, igérem nem lesz a napokban több teletubbies ,de ezt nem hagyhattam ki :)

Mivel tegnap kitakarítottam az alsó szintet, ma meg már megy a mosás (látod anyukám, leírni bármit lehet és úgy is tűnik mintha nagyon szorgalmas lennék :) ) most azon gondolkodom, hogy a tegnap általam főzött krumplileves mellé kreáljak e még valami második fogást.
Amira egész biztos nem eszik mást (sajnos :( ) úgyhogy egymagamra kéne összedobni valamit.

Azon gondolkoztam még , hogy milyen zenét osszak meg veletek, általában nekem nem szokott kedvencem lenni, nagyjából mindenevő vagyok (kivétel rock, metal és társai), de ezt most nagyon szeretem:


Tegnap kihagytam a pakolással kapcsolatos bejegyzésből, hogy bár még tényleg nem pakolok, de már listát írtam, külön Amirának ruháktól a gyógyszerekig mindent részletesen fontossági sorrendben és külön magamnak. De ez valójában akkor lesz érdekes amikor a bőröndbe kerülnek a dolgok, mert lehet, hogy a lista felénél csurig lesz a bőrönd, nah akkor leszek majd nagy bajban :) De legyen ez majd akkor gond, most még csak bővítgetem a listát, ha eszembe jut vmi.

Arról volt szó, hogy mától nagyon kemény lehűlés várható, bár még nem jártam kint bentről nézve ugyan olyannak tűnik az időjárás mint tegnap, azaz kellemes, napsütéses, őszi. Majd kikukkantok egy pillanatra :)

Robi tegnap zárás előtt beesett az ingatlanos irodában, így épp csak kitöltöttek egy úgymond jelentkezési lapot, arra ráírta, hogy egyszobás lakást keresünk 2 felnőtt egy kiskorú gyermek részére, nagyjából meghatározva, hogy London melyik részén szeretnénk. A mi kiszemelt városrészünk Harrow, ez pontosan Észak-Nyugat, Nyugat Londonban terül el, elég nagy terület, fel is van osztva Észak Harrow Nyugat Harrow, stb... Bár ez már 4-es zóna, aránylag jó innen a metro közlekedés, illetve ismerős (Robi magyar röplabdás csapattársa) is itt lakik. És nem utolsó sorban London barátságosabb részének mondható. Állítólag Kelet és Dél London veszélyesebb terület, ennek megfelelően vmivel olcsóbb is ,de hát azért az ebben az esetben nem mérvadó.

Ma amúgy megyek d.u. fogorvoshoz, de csak ide a Gyáli SZTK.-ba. Sajnos az előzőleg kicserélt tömésem kilazult, remélem megcsinálja rendesen, nem lenne szerencsés ha kint lenne vele gondom.


Nincsenek megjegyzések: