2011. november 23., szerda

száraz köhögés :(

Jól aludtunk! :) Egyszer felébredt Amira vmikor 6 után és mesélt egy kicsit, de szerencsére vissza is aludt.
Napközben minden rendben volt, egyszer sem köhögött, szépen evett (sok sok tésztát) öröm volt nézni, hogy milyen jóízűen eszik.


Sok mandarint etettem vele (szerencsére ez nem ment nehezen,mert imádja) rengeteg mézes teát is megivott. Viszont délután egy perces sem aludt, mert egy 1 óra nyűglődés után amikor pont elaludt, akkor jött rá a köhögés szegénykémre, és addig köhögött amíg már sírás lett belőle, felmentem hozzá teával, utána meg már eszébe sem jutott visszaaludni. Mondanom sem kell egészen az esti alvásig nem is hallottam többet köhögni!
Ennek ellenére sajnos amióta lefeküdt aludni, azóta köhög szegénykém. :( Sajnos ez a tipikus száraz köhögés, ami akkor gyötri az embert. amikor a legrosszabb (alvás közben)
Ma már 2x adtam neki STODAL-t, remélem segít. Bár sajnos eddig egyik ilyen köhögésre való gyógykészítmény sem volt érezhetően jó. Legalábbis nekem úgy tűnik. :S


Ma ilyen kis nyugis napunk volt.


2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Jobbulást

(Nem működik a hozzászólás google fiókból :( )

Névtelen írta...

TAZ vagyok :D