2011. november 29., kedd

...lubickolok az élet tengerén, hagyom magam sodródni, a kis hullámokon békésen ringatózom, a nagyobbakon gondolkodás nélkül tovább evezem, nem törődve a múlttal és fittyet hányva a jövőre...

myspace layout images
Valahogy így kéne éreznem magam,de nekem ez nem megy, lehet ez a baj a legtöbb emberrel is, hogy már a jelenben attól stresszes és ideges, hogy mi lesz a jövőben, ami viszont közel sem a saját irányításunk alatt áll?! Tudom, nem áll jól nekem az elmélkedés, de szerintem ez tényleg így van!


Főleg, hogy ma egy jó hírt sem kaptam, elsősorban még mindig nincs lakás (tudom van még 2 hét, és gondolom ez is nézőpont kérdése, de nekem ebből a szempontból kevésnek tűnik) Lehet pesszimista vagyok?!
A másik ami elszomorított, hogy ma kiderült mégsem megyünk Halász Judit koncertre (elfogyott a jegy)


layouts myspace


such is life...

(a többi eseményt majd máskor, most nem vagyok jó formában)


Nincsenek megjegyzések: