2011. november 15., kedd

hideg, de nem fázós :)

Nem ébredtünk fel éjjel! Reggel 1/4 9-ig aludtunk, mint a bunda :)


Ma főztem még egy adag túrós tésztát, az volt a mi ebédünk. Ma Amira jobb formában volt ,mivel jó néhány kanálnyit megevett az ebédjéből. Még mindig nem az igazi, de magához képest ez is haladás!
Aztán felvittem aludni, nem indult túl jól, ugyanis megpróbáltam otthagyni a szobában úgy, hogy nem tettem a helyére a két biztonsági rácsot (gondoltam szoktatom a  nagyágyhoz), lejöttem, de végülis 3x kellett felmennem hozzá, mert rohangált minden felé, úgyhogy végülis visszatettem a rudakat , 5 percen belül el is aludt, viszont nem volt nagy alvás, sztem max 1 óra, úgyhogy gyorsan felöltöztünk és elmentünk sétálni, illetve először felszálltunk a buszra, hogy bemenjünk "Gyál központba' és akkor onnan sétáltunk haza, az én kezem azért igencsak megfagyott, de amúgy nem volt olyan hideg, legalábbis nem éreztem annak.

A délután képekben:

...ott a madár...

 ...nagyon, nagyon, nagyon...
 banán evés Amira módra :P
 pózolás
 mandarin falás :)
Rend a lelke mindennek!

Holnap megyünk Allergia vizsgálatra, van egy kis probléma a beutalóval, remélem meg tudom oldani még mielőtt bemegyünk a városba, de ezt majd holnap részletezem.





Nincsenek megjegyzések: