2011. november 18., péntek

találkozó!

Ma is korán keltünk, túl korán :( 7:39! Nem esett jól, kicsit sem, és amíg én hosszú percek alatt térek csak magamhoz, addig Amira már csukott szemmel is mondja a magáét, és pörög. :)
Ma Carbonara-s tészta volt ebédre és nagy örömömre Amira megette az egész adagot amit kiszedtem a tányérkájába, utána még egy kókuszgolyót is megevett, nagyon boldog voltam ,mert már nagyon rég láttam ilyen jóízűen enni!
A délutáni elalvás is gyorsan ment szerencsére. Én meg nekiláttam a múltkor félbehagyott konyhapult takarításának. Az eredmény látványos lett!:P Anya egyből észrevette!;) 

Délután az 5 órás busszal bejöttem Pestre, találkoztam Tazzal és Anitával a régi "törzs"helyünkön, a Bastille-ban, majd egy kis diétás :P Burger King szendvics, most meg már Gábornál vagyok, itt alszom, holnap meg a csajokkal megyünk korizni. Szuper lesz, már várom!:)

És egy régi kedvenc:



Nincsenek megjegyzések: