2011. november 14., hétfő

átlagos Monday

Azok után hogy szombaton Adrival és Enikővel töltött éjszakán Amira egyszer sem ébredt (a csajok állítása szerint :P ), tegnap azért engem megörvendeztetett 2x is a felsírással, de talán most csak vmi rosszat álmodott, mert csak annyit mondogatott nyüglődve, hogy anya nyemkee-anya nyemkee (anya, nem kell) és ezt ismételgette.



Viszont reggel 1/4 9-ig aludtunk, úgyhogy egy szavam sem lehet :)

"Megreggeliztünk", erről csak annyit, hogy én nem igazán szoktam reggelizni, úgyhogy úgy is mondhattam volna, hogy ettem egy rudit, Amira is evett egy rudit és megitta a 3 deci kakait (kakaót) :) Többször próbálkoztunk, hogy legalább Ő egyen kenyérfélét reggelire, de nem vált be, így nem is erőltetem.
Aztán kicsit kimentünk Néróhoz, jaaaah de természetesen közben indítottam mosást is ,hogy a házimunkáról is dicsekedjek, bár azért ez a mai világban nem egy nagy munka, (beindítani a mosógépet) de mégis ide szokták sorolni, hát én is ezt teszem, arról nem is beszélve, hogy végülis utána még ki is kell teregetni, úgyhogy dupla munka :D
Ebéd megint förtelmesen sikeredet, azt a levest amit vasárnap állítólag két pofira falt a gyerek, ahhoz most egy kanál kivételével, hozzá sem ért :(((
Nem értem én ezt! :O

De viszont jó nagyot aludt utána, én meg addig sok sok mesét töltöttem a telefonomra, hogy majd legyen mit nézni Amirának a repülőtéren és a repülőn. (bogyó és babóca, teletubbies, frakk, fifi, Uki)

D.u. mostam még egy adagot és azt is kiteregettem :P 
Meg megcsináltam anyuéknak a túrós tésztát holnap ebédre.

Csináltam pár cuki képet majd mennek picasa-ra is ,de egy kis ízelítő:


És ma találtam egy olyan zenét ami nagyon nagyon tetszik, ezt is megosztom veletek:



Nincsenek megjegyzések: